Form

God kväll, på er!

Idag inleder jag min trettonde vecka (tror jag..) på dieten. Jag har än så länge bara behövt justera kosten en gång så jag äter fortfarande ganska mycket. Även om det är många cardiopass som jag mer än gärna hade sluppit så har det hittills varit väldigt smärtfritt. Som jag sa förra gången, det är många gånger jag bara vill slippa tänka och äta vad fan jag vill- men det är inte så att jag går hungrig och är negativ vilket känns otroligt skönt. Jag bara väntar på det! Kan man ha tur att det inte blir något? Förra veckan bokade jag tid för att fixa naglar. Köpte via let´s deal. Haha, ringde till salongen och bokade tid den 23 mars… Bra att vara i tid? Kommer väl få ringa och dubbelkolla så de kommer ihåg mig när det närmar sig. 😉 Har också fixat ett solkort nu också så jag kan lägga en liten grund. Tänker att det är bra..

Well, idag har vi kört ben på gymmet och jag har precis fått i mig middagen. Längtar till kvällsmål nu, jag 🙂 Har skickat in uppdatering till coach. Vågen har stått still även denna veckan men jag tycker mig allt se lite skillnad ändå. Är så glad att motivationen inte sjunker bara för att vågen inte gör det. Känner typ att jag inte vill gå ner så mycket mer när det är så pass långt kvar ändå. Poseringen sitter bättre och bättre. Finns mycket att slipa på speciellt i backposen. Har så svårt att få till den! Men, om man jämför med hur min sidepose såg ut för några veckor sedan och hur den ser ut idag så känns det i alla fall som att jag kommer hinna känna mig hyfsat trygg i att posera ändå. Nu ska jag duka av och förbereda kvällsmål. Ha det fint!

 

Kommentera

