En helg i Norrköping

Just nu sitter jag på tåget med en trött vovve i famnen. Vi är på väg tillbaka till Göteborg efter en helg i Norrköping. Olles syster fyllde år så vi käkade ute på restaurang. Paolo Robertos restaurang som har fått väldigt spridda recensioner så vi gick dit med låga förväntningar men OJ vad gott det var. Maten kom snabbt och det var supertrevlig personal så jag har bara gott att säga om den restaurangen. Det var ett riktigt lyckat frimål. Lyckade till det med ett glas rödvin också. På bilden ser ni förrätten som vi delade på, jag och Olle. Alltså jag var nära på att gråta av lycka, haha det var så gott!😂 Trodde inte det var möjligt att gråta för att något är gott, sånt man sett på typ youtubevideos, men igår förstod jag känslan. Ska bli spänande att se hur det går när sista tävlingen är gjord och jag har haft en tömningsperiod innan. Haha! 

Idag har jag varit ute och sprungit. Blev en löprunda på strax över 7 km. Kändes riktigt lätt och skönt. Sen åt vi lunch hos några vänner som precis fått ett litet tillskott. Så söt.😍 Nu har jag två mål för dagen kvar (”vilodag” idag så det betyder hälften av kolhydraterna bort). Känns helt ok men jag gillar de andra dagarna bättre. 😉

Kommentera

