Team MM Sport

Idag fick jag ett glatt besked om att jag har fått gå med i Team MM Sport. Känns skitkul eftersom det alltid har varit MM Sport som jag har köpt mina produkter ifrån. Allt ifrån kosttillskott till kläder och gymutrustning. Det känns givet att tävla för dem. Så, idag har jag betalt in för tävlingslicensen och väntar nu bara på att processen ska bli klar för att jag ska bli en del av teamet. Så kul! Sju veckor kvar (på lördag..) till min första tävling och jag är så taggad. Inte hänt så mycket på vågen denna veckan heller, men lite i måtten har ändrats och jag ser skillnad. Men nu är koständringar på gång också och imorgon ska jag få dessa ändringar. Spännande! Hoppas det inte blir alltför stora förändringar… 😉

Vi har precis varit och kört ett benpass på gymmet och fått i oss lite supergod middag. Gjorde en wook med kyckling, grönsaker, ris, ingefära, vitlök, wokkrydda, soja och olivolja. SUPERGOTT. Ikväll blir det chokladpudding, som vanligt. 😉

Ha en fin kväll, allihopa!

 

 

 

 

Kommentera

