Färdigblandade proteinpannkakor 

Idag har det bara varit cardio på schemat. Behövligt! Har träningsvärk i typ hela kroppen. 😂 Denna veckan har vi ju börjat med matte i skolan också och min hjärna har verkligen gått på högvarv dessa dagar. Ska bli så skönt med fredag imorgon! 

Under några välbehövliga pauser har jag gått bort till MM Sport och handlat. Det ligger tursamt nog jättenära pedagogen, där jag pluggar. Har köpt på mig lite kalorifria såser och deras proteinpannkaksmix. Denna mix har ett näringsvärde som är likt proteinpulver vilket gör att jag har kunnat byta ut mina gram whey till detta och gjort pannkakor. Hade inte testat dessa förut men det översteg verkligen min förväntan! Så galet goda!😍 rekommenderar starkt! 1 kg kostar 249 kr och 50 g räcker per portion. Man rör bara ihop det med vatten så är det klara att steka. Jag hade jordnötssmör och hallon till. Gudomligt! Finns i smakerna vanilj och cinnamon bun… vad tror ni jag valde?😋 men jag ska lätt köpa hem ett förråd av båda sorter! Här hittar ni dem!

Vi beställde hem en ny stekpanna här om dagen också då vår gamla började bli lite sliten. Men det blev självklart en likvärdig igen. En stekpannafrån Jamie Oliwer och den är GRYM! Ingenting fastnar och jag behöver inte använda något som helst stekfett! 

Har börjat sola lite solarium nu inför tävlingarna. Första anmälan är gjord! I rätt ljus börjar musklerna synas, hehe. 😏

2 reaktioner på ”Färdigblandade proteinpannkakor 

Kommentera

