Dubbelpass och poseringsträning

Hej hej!

Idag är jag ledig och det kändes så himla välbehövligt. Jag körde dubbelpass på gymmet direkt efter frukost och det var så skönt att inte känna sig stressad till något. Jag kunde liksom njuta av att vara där. När man tränar på kvällarna vill man typ bara få det klart liksom. Jag avvek lite från träningsschemat idag och körde bänkpress istället för bröstpress i maskin (så mycket roligare..) och det kändes faktiskt riktigt bra. När jag kör bänk själv blir jag lite försiktigare såklart men ändå, det var kul!

Jag avslutade passet med 40 min cardio. Det är bara att göra! Det känns ändå motiverande när man får resultat. Har numera två synliga ådror på magen (wohoo!) som syns lite extra när jag precis kört mage såklart. Titta bara! Wiho. Det var ett par veckor sedan nu, men det känns som ens lilla bebis haha! Men den kommer försvinna snabbt sen när dieten är över.

Har också poseringstränat lite idag. Fyfan, har verkligen inte tagit tag i det där än och nu är det snart bara fem veckor kvar. FEM!! Helt sjukt! Vad fan gör jag? LINA POSERINGSTRÄNA FÖR FAN. Ska boka in en tid med coach nästa vecka sedan är det fan bara att ge sig fan på det. Nu blir det lite plugg en stund och sen ska jag in till stan och träffa ett par vänner. Vi ska på bio ikväll. Så mysigt! 🙂

Kommentera

