Vilodag, frimål och poseringsträning

Idag har jag vilodag. Det har jag inte haft på så länge jag kan minnas typ..  Det har alltid varit antingen styrka eller ett lugnare cardiopass men eftersom jag körde dubbelt i måndags också kunde jag få in en vilodag denna veckan. Sjukt skönt och kroppen behöver det!😁

Istället för gymträning hade jag bokat in poseringsträning men en superduktig tjej. Kändes väldigt bra att göra det med någon som har lärt ut innan. Det blir också att man verkligen utnyttjar tiden rätt när man bokat in en tid så. Nu ska jag verkligen försöka tänka på detta och öva öva öva! För idag är det exakt fyra veckor kvar. Sjukt sjukt sjukt. Dock är det ju till min första, övningstävling, så jag är inte klar om fyra veckor. Men ändå!😄

Efter poseringsträningen gick jag hem till en kompis och käkade lunch, supermysigt! Det var så fint väder förut! 😊Nu har det mulnat på och snöar dock. Helt ok för en mellokväll, haha! Har frimål idag också och jag planerar att göra en svampsås, nyttig variant utan grädde, med bönpasta och fläskfilé. Ska faktiskt göra lite grönkålschips till också. Ska bli såå gott! I kylen står en chokladpudding och gottar till sig också som jag snart ska äta som mellanmål.

Ha en go lördag! 🙂

 

 

Kommentera

