Snart bara tre veckor

En jobbig vecka börjar lida mot sitt slut. Jag har haft en riktig dipp i dieten, jobbat, pluggat matte, hållt pass, tränat och tränat. En dipp av motivation, men jag har fanimej inte fuskat. Jag har försökt att trycka på på passen ändå, men det är svårt när man är trött och sliten. Kroppen är kall och jag får nu sova med tröja och strumpor. Det märks verkligen att kroppen inte mår bra av att ligga så här lågt i fettpeocent så till alla som läser detta – DET ÄR INTE SUNT ATT SE UT SOM JAG GÖR NU. Även om jag är galet stolt över vad jag lyckats med hittils och jag gärna hade gått omkring med denna formen året runt så finns det inte på världskartan för mig. Vi behöver fett på våra kroppar, i lagom mängd såklart. Men detta är för lite. Men som sagt, det är coolt att se hur man kan förändra sin kropp med kost, träning och vilja. 

Ikväll blir det häng med några vänner och sedan ut på stan en sväng. En sån här dag hade det vart bra mycket roligare att inte vara på diet, men med matlådor och planering går det ändå! Idag är det vilodag från styrketräning och endast cardio. Har egentligen cykelintervaller jag skulle göra men är så galet trött på dem så jag gick på ett spinningpass istället. Känns som jag förbrände mer än intervallpasset men vem vet.. vi får se hur jag ligger till när det är uppdatering på måndag! 

Kommentera

