Psyk

Nu räknar jag timmar alltså. Det är inte roligt att vara på diet längre, haha! Efter en riktig skithelg skrev jag hur jag kände till coachen och som tur är hade hon lite förändringar på g. Även om det såklart inte är att jag får äta mer var det roligt att göra lite större förändringar. Det ska bli spännande att se hur kroppen reagerar! Och styrkan, som jag varit så otroligt otaggad på senaste tiden kan jag börja göra lite mer hur jag vill eftersom det handlar om att hålla igång musklerna nu bara. Det gjorde att benpasset igår blev mer fysiskt utmanande och mindre psykiskt. Även ryggpasset idag. Cardion är dock lika tradig att köra men det måste bara göras!

Nu ska jag snart sova. Imorgon är det tidigt upp för VFU. Jag får ta med frukost nu. Känner att jag inte kan äta för tidigt om jag ska klara dygnets alla timmar, haha! Men, imorgon är det onsdag och halva veckan är avklarad. Snart lördag och då är det bara TVÅ veckor kvar tills jag ställer mig på scen första gången. SJUKT! 

För övrigt har jag märkt av humöret denna veckan. Jag har NOLL tålamod, blir så lätt irriterad och måste verkligen andas och hålla inne på så mycket. Haha, det är inte lätt just nu. God natt på er!

Kommentera

