Fullt fokus

Nu är det bara 16 dagar kvar till debut. Jag är mitt uppe i min VFU och har en mattetenta som ska skrivas två dagar innan tävling. Det är inte lätt att få ihop allt just nu, därför är jag så tacksam att jag idag kunde lyckas få denna dagen till plugg. Jag behövde verkligen en lugn dag som jag kunde lägga upp lite hur jag ville känner jag.

Startade dagen med mysig frukost. Älskar min nya frukost! Nu, de sista veckorna, har vi tagit bort alla mjölkprodukter (min hy har inte uppskattat all kvarg och allt proteinpulver) så istället för proteinpulver tar jag nu fyra äggvitor till frukost.  Min gröt blir så fluffig och så mycket större! Älskar det! Idag tog jag även jordnötssmöret från mellanmålet till frukosten också. Supergott! Pluggade lite matte innan jag drog till gymmet för 50 min cardio – det måste bara göras! Lite poseringsträning efter det.

Sedan blev det hem snabbt för lektionsplanering inför nästa vecka och sedan har det varit matteplugg. Även om jag inte är helt med i huvudet, så var det verkligen bra att gå igenom denna matten inför tentan! Ikväll står bröst, mage och lite rumpa på schemat. På lördag blir det sista frimålet. Nu biter vi tag i den här sista tiden, så kör vi!

Vi hörs!

Kommentera

