Mindre än två veckor

Helgen har passerat. Igår körde vi ett cykelpass på 45 min istället för mina intervaller. Nu känner jag verkligen att kroppen säger ifrån. Mina ben är ständigt trötta och när jag börjar ett pass känns det liksom redan som jag kört ett marathon typ. Kan liksom inte få någon kraft i benen. Men, det är bara att bota ihop. Jag hade i alla fall lördagens frimål att se fram emot då. Vi gjorde egen kebabrulle från grunden. Eget bröd och grejer. Bröd är verkligen det jag saknar mest! Så sjukt gott! Vi gjorde kycklingkebab och jag använde kalorifri sås så näringsvärdet inte skulle skjuta iväg för långt. Men vi gjorde stora bröd så det blev mycket kolhydrater. Dom fick jag användning för på dagens pass!😏 vi körde chins, dips, ett superset och mage sedan hade jag 50 min cardio. Är HELT slut i armarna efter detta passet.

Tillbaka hem för lite mellanmål, rättning av mattediagnos och sedan tillbaka till gymmet för att hålla ett 60 min crosschallange pass. Vilka grymma deltagare! De fick köra stenhårt medan jag bara gick runt och skrek. 🙏 
Nu blir det lite soffhäng och planering inför veckan. Sen matlådsprepp! Ha det fint! 

Kunde köra tre set med 6,7, 7 chins idag. Riktigt kul! Går framåt med ryggen! Och så blir det ju såklart lättare nu när jag inte väger något längre..😂💪

Kommentera

