Lyssna på kroppen

Igår kände jag av något som jag absolut inte har tid med just nu. Feber!! Frös hela dagen och kände mig så hängig. Bestämde mig för att ta vilodag. Åkte hem till mamma som kokade te och jag tog ett bad för att få upp värmen. Gjorde en ingefärsdrink, tog tablett och echinagard. Ingefära och typ fem vitlöksklyftor i maten, haha! Tursamt nog känner jag mig bättre idag. Bara kall men det har ju med min knappa fettprocent att göra. 

Coachen planerar just nu uppläggningen inför de sista veckorna. Ska bli spännande att uppleva detta! I helgen är det teamträff. Ska bli jättekul att träffa alla och förhoppningsvis få massa bra poseringstips. Den låg väldigt lägligt för min debut! 

Ikväll står ben och cardio på schemat. Igår var första måndagen på 20 veckor som jag inte körde ben. Rätt sjukt! Haha.. får skjuta en dag på alla pass denna veckan, men det gör ju inget!

Bilder från helgens underbara väder! Första måltiden ute på altanen för i år. Superskönt!


Kommentera

