Teamträff med MM Sport

Hej!

En vecka kvar tills jag kliver upp på scen första gången. Det var så himla vältajmat med att vi hade en Team och poseringsträff med MM Sport idag. Himla kul att träffa alla grymma tjejer också! Många debutanter också vilket kändes skönt. Vi är lite som yra hönor.. Säsongen är läskigt nära för oss! Några ska ju köra i höst, men de som kör i vår är riktigt taggade och nervösa. En domare var där och berättade om reglerna och jisses, vad mycket det är! Nästan tur att jag inte tränat så mycket posering eftersom mycket av det jag kör på ändå varit fel 😉 haha! Men, nu är det bara att nöta sista veckan! Imorgon börjar tömningen på salt och kolhydrater. Även laddning av kolhydrater och det ser jag verkligen fram emot. Lite energi ska inte bli fel! Dock tråkigt utan salt.. haha!

Imorgon blir sista hiit-passet innan denna tävlingen. SÅ JÄVLA SKÖNT! Är så trött så jag spyr på dem.. Mån-ons är långa cardiopass och sedan ett kortare, vila fredag och på lördag är det dags… Wow! Vi hörs!

Kommentera

