På väg!

Nu befinner jag mig på tåget på väg till Stockholm. Min sambo kommer ikväll. En kylbag full av matlådor och om en stund ska jag avnjuta mitt mellanmål. Keso, banan och mandlar. Älskar uppladdningsdagarna! Godaste på länge! Eftersom jag ska satsa mer på tyngre är kroppen inte helt redo än kanske, men det ska bli en sjukt häftig upplevelse! Ikväll ska jag göra mitt livs första spraytanning och bli brun som en pepparkaka, haha! Kommer inte känna igen mig själv.

Strax innan 13 ska jag vara framme i Stockholm så då blir det en promenix och leta upp hotellet där jag tänkte ha lite egenspatid innan jag letar upp tävlingsplatsen. Hoppas att jag inte glömt att packa något nu. Hjärnan funkar ju inte riktigt på diet så vi får väl se. Bikini, skor och lim vet jag är med i alla fall. Nu kör vi!

 

 

Kommentera

