Debut

Ja,nu är debuten gjord och jag är nöjd. Ingen final idag men det hade jag ju heller inte förväntat mig. Tre veckor kvar tills jag ska ha mitt livs bästa form på tyngre. Jag var visserligen nöjd med min form på scenen men poseringen kändes inte som den satt. Var det roligt då? Ja och nej. Jag tycker inte att tiden på scenen var så fantastisk och ja, jo självklart hade jag säkert i efterhand tyvkt det vart roligare om det hade gått bättre. Men denna gången var inte min fysik det domarna ville ha. Men det roliga har varit alla förberedelser och jag ska erkänna att jag redan igår kväll bara längtade till jag skulle kliva av scenen. Haha! Tycker det är lite konstigt att stå i bikini på scen framför massa folk. Men, idag släpper jag dieten och går på den imorgon igen. Ska i alla fall köra de andra tävlingarna också och vässa min form ytterligare! Det bästa var godis och riskakor. 🙄 nästa gång ska jag nog våga ta för mig mer på scenen. Man fattar verkligen hur mycket det är helhetsintrycket som räknas. Man måste våga visa upp sin fysik!

Tjejen som skulle sminka mig åkte på maginfluensa och ställde in i sista sekund. Gulligt nog lånade hon ut sitt smink (jag kan inte sånt för fem öre) men min coach sminkade mig så det löste sig ändå. Men det blev självklart ett orosmoment! Tur jag har en så fantatsiskt duktig coach. Är så nöjd!

Kommentera

