På väg hem

Just nu sitter vi på tåget på väg hem till Göteborg igen. Igår släppte jag verkligen helt på dieten och det var så skönt! Vi åt lunch på stan och till kvällen köpte vi grillad kyckling, bröd, tzatziki, kex, ost och proteingodis. Min mage var sååå uppsvälld! 😂 

Jag är helt slut i både kropp och huvud efter den här helgen men i eftermiddag blir det ett benpass på gymmet och imorgon blir det morgoncardio. Efter att ha smält gårdagen känner jag mig mer och mer nöjd med min prestation. Jag kunde inte gjort det bättre, jag föll helt enkelt inte domarna i smaken. Vinnaren var väldigt olik mig och det är ju så i bedömningssporter. Sjukt grymma tjejer som stod på scenen och med väldigt olika kroppar. 

Kommentera

