Ny tömningsvecka

Hej på er!

Tisdag idag vilket innebär att jag är inne på min tredje tömningsdag inför helgens tävling. Har faktiskt haft lite mer energi denna veckan vilket såklart är otroligt skönt.

Har spanat in resultatet från BBC och jag hamnade precis utanför finalfältet. Lite surt såklart men samtidigt så är jag nöjd med min form. Tittar jag på topp tre så tror jag att jag var lite för hård för domarnas smak denna gången samtidigt så finns det lite att forma vid rumpan. Sån sjuk balansgång! Vi har lagt på lite cardio och strypt lite kolhydrater på tömningen denna gången men då tryckt på lite extra vid uppladdningen. Får se hur kroppen svarar på det! Vätskan som jag samlade på mig efter lördagens frimål börjar släppa.

Igår och imorse körde jag 40 min pw innan frukost och sedan 30 min crosstrainer efter styrkan. Skönt att kunna dela upp cardion. Imorgon kör jag samma upplägg följt av sista styrkepasset innan tävling. På torsdag blir det 45 min lugn cardio och på fredag blir det vilodag. Tur det eftersom jag jobbar. Kommer bli raka vägen till Alingsås efter för att göra spraytan och registrera mig. Spännande!

Kommentera

