Inför inregistrering

Hej hej! Idag har jag börjat ladda lite med kolhydrater inför tävlingen. Lite mer havregryn till frukost och mer kolisar till lunch, mellanmål och middag. Så himla gott! Imorgon ser det också lite annorlunda ut jämförelse med inför förra tävlingen. Laddar upp med lite mer fett och kolhydrater denna gången. Det gillar jag!

Fick även tummen ur och poseringstränade lite idag. Väldigt behövligt och jag vet att jag verkligen borde ha gjort detta mer men som sagt, jag har nått den formen jag vill i alla fall! Och om två veckor går jag på mållinjen! 

Imorgon är det spraytan och registrering. Dags att bli så här brun igen:

Kommentera

