One day out

God morgon! 

Jag har precis fått i mig frukosten och ska snart packa ner allting jag behöver ha med mig inför dagen. Jobb och sen åker jag direkt till registreringen så det blir en del! Börjar ändå bli lite mer taggad inför morgondagen nu. Ska bli roligt att se om kroppen förändrats något sen förra helgen. Det känns så! Jag är nöjd med min form. Tömning nu så det händer mycket hela tiden. Sjukt gött att ha börjat ladda med kolhydrater. Ikväll ska jag äta riskaka med jordnötssmör. Längtar!😍

Kommentera

