Battle of scandinavia

Jag är galet stolt över min form denna tävlingen faktiskt. Känner verkligen att den är så vass den kan bli nu. Det var roligare idag och det kändes bättre. Dock räckte det inte till en finalplats denna gången heller. Det var ett vasst startfält och jag har verkligen inte tränat på poseingen som jag borde. Tittade på finalen och tjejerna är så säkra på vad dom gör och det ser ju så bra ut! Det gäller att nöta på detta. Jag är fortfarande nöjd med min prestatiom men det får väl bli lite mer poseringsträning nu inför Tyngre. Svårt bara när jag inte träffar min coach. Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka på.. men bara nöta så man blir trygg gör väl sitt. Nu ska vi ha taco och add ice creamkväll!

Kommentera

