De sista två veckorna på resan

 

Okej, nu när det verkligen slutspurten här. Det är två veckor kvar tills jag ska toppa min form. Sjukt! Igår efter tävlingen fick jag äta vad jag ville. Vi körde på taco, add ice cream och vindruvor (det slank ner en halv vitlöksbaguette på vägen hem också…) och jag blev SÅ mätt. Låg med kramper i magen på kvällen, haha! Men det var så gott.. älskar verkligen vindruvor så var ju tvungen att äta upp hela paketet…🙄

Det kändes helt okej att hoppa på dieten igen efter gårdagen. Nästa gång jag äter fritt kommer det vara för att dieten är slut. SJUUUUKT! Kommer fortsätta på kostschema ett tag till för magens skull men då kommer jag kunna avvika från det när jag känner för det utan att sabba något. Det ska bli så skönt! Denna veckan får jag i alla fall salta maten som jag vill och bara det är en lyx just nu. Sen börjar jag verkligen förstå vikten av att poseringsträna ordentligt så jag ska lyssna på coachen nu och köra minst 10 min varje dag efter styrketräningen. Det kommer ju göra att själva tävlingen blir roligare också! Körde faktiskt en stund efter styrkan idag och bara efter det kändes det något bättre. Nu kan det få bli måndag. Är redo att ta mig an veckan!

 

Kommentera

