Tryck i passen

Hej på er! Tycker allt att den här veckan kryper fram lite långsamt men jag mår ändå mycket bättre denna veckan än vad jag gjort på länge. Kanske för att denna känslan av att det är sista rycket är så jävla härlig. Varje dag går jag närmre mitt slutmål, det är inte bara ett delmål. Jag får lite mer kolhydrater denna veckan och cardion är mer måttlig. 45 min cardio räcker gott för mig!

Igår körde jag bröst/axlar på gymmet och jag hade förvånansvärt mycket energi och bra pump. Det blir ju självklart inga pb men det är liksom kul att träna igen! Så himla go känsla. Idag körde jag ben och samma idag. Även om det fortfarande inte är några tunga vikter så är det roligare att träna igen. Jag känner mig taggad på att börja träna ordentligt igen när dieten är över och just den känslan har jag inte haft på ett tag. Underbart! Undra om det har lite med vädret att göra också…?

Dock räcker inte energin till så mycket mer än gymmet fortfarande men ändå. Försöker göra skolarbetet så gott det går, vara sambo, hundägare, städa, laga mat mm.. Men som sagt, 11 dagar kvar gör att allt känns så mycket lättare. Snart är tisdagen avklarad och nästa gång det är tisdag är jag på min sista tömningsvecka inför Tyngre! 😀

Alltså jag känner inte igen mig själv längre. Det ser ut som en liten barnkropp! Det är snyggt på scen, med allt glitter, färg, skor mm. men till vardags? Nej, då har jag lite att fylla upp! Men så här ser jag ut just nu!

Kommentera

