Pisscardio

Det skönaste med att gå av dieten, eller i alla fall så strikt som jag följer nu, kommer vara att slippa alla cardiopass. Jag har haft ganska tur. Jag har ganska lite cardio om man jämför med flera jag pratat med. Hade jag haft mer hade jag inte pallat alltså. Jag är grymt imponerad av de tjejer som får slita med cardio upp emot 2h/dagen och äta torsk till frukost. På riktigt, jag vet inte om jag hade pallat. Tycker det är nog jobbigt som det är! Sjukt vad länge min kropp har gått på underskott nu och det känns verkligen. Mina ben är helt slut efter alla power walks och benpass. Idag var det riktigt tungt att ta sig ut och jag gick verkligen och svor för mig själv. Och grät. Men, trösten är att imorgon så är det en vecka med träning varje dag, sen är det vila fredag (antar jag eftersom det varit så inför de sista och jag knappt dricker något vatten då) sen är jag klar med alla träningspass under dietperioden. Gången jag tränar därefter kommer jag ha energi och ge min kropp byggstenar att göra till muskler och bli starkare.

 

Färgen sitter kvar sen helgen. Har skrubbat bort mycket men är fortfarande brunare än de flesta, haha! Liten som en räka är man också. Snart ska jag behandla dig som du förtjänar, kroppen min!

Kommentera

