Sista veckan

Äntligen söndag. Jag inleder idag min sista tömningacecka inför Tyngre och jag är så laddad! Igår hade jag en riktig down-dag men idag känns det bättre igen och vi har precis varit och rivit av ett benpass och fått i oss lite lunch. Sista storhandlingen för denna dieten. Helt otroligt! Nästa gång vi går och handlar kan jag välja vad jag ska köpa. Jag har tänkt att börja laga mer vegetariskt efter dieten. Är supertaggad på det! Kommer följa kostschema ett tag till men det kommer ju inte alls vara lika strikt så jag kan byta ut produkterna lite mer. Det är ju för magen och kroppens skull så så länge jag inte överdriver. Ska bli riktigt skönt! 

Denna veckan börjar vi ladda med kolhydrater redan på onsdag vilket såklart också känns väldigt bra. Även om man blir sjukt trött av vätsketömmandet så är det ju gott med lite extra carbs. 😏 nu är det soffhäng ett tag innan vi ska bege oss ut för cardio. 

Fick lite bilder idag också från BOS så jag bjuder på dem. Här ser jag också tydligt vad som behöver förbättras i poseringen. Min back pose och en av side poserna är något jag kämpar med samt att få till övergångarna!

Kommentera

