På söndag ska vi baka..?

Hej på er!

Nu börjar det verkligen närma sig slutet på denna resan. Jag är så galet taggad nu! Vill bara få dessa dagar att gå! Har precis varit ute på dagens första cardio och under tiden funderade jag lite på vad jag ska baka. Kommer hem i hyfsad tid på söndag så det kommer nog sättas igång redan då! Om ni vill vara redo så kommer jag, vad jag tror i förväg att använda bland annat:

Dadlar
Kakao
Riven kokos
Stevia
Body science whey double rich chocolate (finns här) Går säkert att använda annat proteinpulver men det är detta jag alltid använder och det funkar super att baka med!
Keso Mini
Phiadelphia extra light 3%
Mandelmjöl
Ägg
Kokosolja
Agave

Jag har två olika bakverk i tanken här så det är inte allt för en enda kaka men bara så ni har en liten aning om vad som kan vara bra att ha hemma. Sen får vi ju se om dem blir bra eller inte, men det får vi ju hoppas! Och det kan ju alltid falla bort/tillkomma någon ingrediens när jag väl bakar men de ovan nämnda tror jag på! Nu ska jag äta mellanmål sedan drar jag till gymmet för mitt sista styrkepass innan tävling samt 30 min cardio. Ha en fin kväll!

Om ni har förslag eller önskemål på någon smak eller bakelse så lämna en kommentar!   🙂

Kommentera

