Final i båda klasserna

Wihoo! Sista tävlingen är gjord och det var så roligt!!! Kände mig så mycket mer bekväm på scenen och det känns verkligen som att jag kan komma långt om jag skulle lägga energi på posering. I bikini fitness junior kom jag på en femteplats och i senior -169 kammade jag hem fjärdeplatsen. Är så galet nöjd! Hade inte ens räknat med final och så blev dey final i båda. Så roligt! Och vilken fantastisk tävling. Så väl uppstyrt. Alla var där för vår skull kändes det som. Nu tror jag fan att jag vill tävla igen! Men först en lång vända off season för att bygga, njuta och bli stark!

Extra kul var det också att mina älskade vänner var här och tittade. Och även min fantastiska pappa som har vart ett grymt stöd i denna resan. Blir så otroligt mycket roligare att köra när man märker att människor i ens omgivning tycker att det är roligt också. Det är så mycket uppoffringar som krävs under en diet så det behövs verkligen!

Igår blev det en Italiens restaurang och idag frukostbuffé. Underbart! Nu är vi på väg hem och då blir det nog sushi, sen ska jag baka!’🙏😍 bilder från helgen kommer när jag fått dem!

Kommentera

