Tyngre 2017 bildbomb

 

Hej!

Tävlingssäsongen är över för denna gången och jag har gjort min debut i bikini fitness. Jag gjorde sammanlagt tre tävlingar i vår men slutmålet och den jag satsade på och skulle vara i bäst form till var ju helgens tävling, Tyngre Classic. Efter första tävlingen var jag inte särskilt förtjust i sporten. Jag kände väl mig inte riktigt klar och kom ju inte till final. Jag hade heller inte insett vikten av poseringsträningen. Men nästa gång, på BOS, kändes det bättre. Det var roligare men jag hade fortfarande kvar mycket poseringsträning. Sista nu, då körde jag 10 min posering varje dag, visserligen utan coach men jag kände ändå in det och Tyngre Classic blev så mycket roligare! En fantastiskt uppstyrd tävling som hade gjort allt för sina atleter. Tråkigare blev det inte heller när jag kom till first call out och final i juniorklassen. Slutade där på en 5:e placering. Med blodad tand klev jag även upp i seniorklassen -169 där jag också kom till first call out och final. Slutade på en 4:e plats. HELT sjukt! Jag är så nöjd! Hade inte ens förväntat mig en finalplats i någon av klasserna och så går det så bra!

Efter tävlingen drack vi skumpa och åt ost och kex med några av alla fantastiska tjejer jag träffat under denna resa. Så himla mysigt! I publiken satt även min älskade sambo, min fantastiska pappa och mina vänner Emelie, Amanda och Eric. Så jäkla roligt att ha stöd i publiken!

När vi kom tillbaka till hotellet låg ett stort påskägg i sängen och väntade på mig. Fyllt med godis, bars, min favotitmilkshake av ProPud och… en lapp där det står att jag ska få en Air Fryer! Vilken jävla påsk! Kan inte tacka min sambo nog för allt stöd jag fått i denna resan. Alla dagar som jag gnällt och alla humörsvängningar han fått stå ut med… TACK<3

På kvällen åt vi på restaurang och det var såå mysigt. Och det var så skönt att bara släppa dieten. Även igår hade jag helt fridag. Vi åt taco och jag bakade massor. Sen tryckte jag massa godis igår kväll och inatt fick jag så ont i magen! Haha, men det var det värt! Idag kör vi lite enligt kostschema igen men absolut inte så strikt.

Och tack till alla som var med i helgen. Tack pappa för både ditt ekonomiska stöd och pepp. Ditt engagemang gör att resan blivit så mycket roligare!! Jag älskar dig!<3

Och tack KÄRA vänner för att ni kom för att stötta mig. Vi ses i Uppsala! Och Amanda, vi ses på hemmaplan. KÄRLEK TILL ER<3

17tyngre5_245217tyngre5_246017tyngre5_251217tyngre5_251817tyngre5_278717tyngre5_278817tyngre5_278917tyngre5_279017tyngre5_279217tyngre5_285417tyngre5_321017tyngre5_322017tyngre5_378117tyngre5_378417tyngre5_378517tyngre5_378817tyngre5_398817tyngre5_3197

DSC_0236

Kommentera

