Airfryer

Hej, vänner!

Som jag skrev i mitt superlånga inlägg skulle jag få en airfryer i påskpresent av min sambo *lycka* så i måndags var vi på mediamarkt och köpte en. Båda är helt frälsta! Den är så lättanvänd och det blir så bra! I måndags gjorde vi sötpotatis och mina vårrullar, utan kyckling så de var vegetariska. Det blev hur bra som helst! Jag hade pyttelite olja på vårrullarna och dom blev verkligen superkrispiga.😍 

Igår gjorde vi klyftpotatis och fläskfilé i den. Jag hade lagt fläskfilén i marinad ett par timmar. Den var gjord på soja, vitlök, stevia,spiskummin, paprikapulver och kanske nåt mer. Resultatet överträffade verkligen alla förväntningar! Köttet blev helt galet bra. Så mört med en krispig yta. Inte för att det var jag som betalade nu men den är sååå värd pengarna!! 😄Kommer lätt bli många recept som jag tilllagar i denna. Dock kommer det ju gå att laga i ugn också men ja.. kan ni så investeria i en airfryer!😍

Igår körde vi ett gött rygg-och magpass. Marklyft, rodd, latsdrag bakom huvudet, cable crunches och det där hjulet för magen blev det. Det var så härligt att marka lite tyngre igen. 4×8 på 80kg körde vi igår och det kändes riktigt bra!

Kommentera

