Fantastisk vecka på Kreta

Hej på er! Som vanligt springer tiden iväg mellan inläggen och jag glömmer bort att kika in här. Sommarlovet är i full gång och jag jobbar endast med onlineklienter och håller pass på Nordic Wellness nu. Så skönt! 

I fredags kom jag och pappa hem från en helt underbar vecka på Kreta. Vi har spenderat dagarna på det sätt vi gillar allra mest -äta, träna, vila. Om ni är sugna på att åka på en träningsresa kan jag varmt rekommendera Cavo Spada på Kreta. Grymt gym och galet god mat. Det finns även gruppträning så om du gillar det passar det även dig! Vi testade morning run (fanns även PW) , core, spinning och stretch & relax. Det fanns även fler pass att välja mellan.

Vi körde minst tre pass/dag så vi var rätt slitna när vi kom hem! Jag satte tre personbästa under veckan. Tänk vad bra mat och vila kan göra! För jag vilade mig nämligen i form till denna resan. Vi åkte på fredagen och jag körde ett styrkepass på måndagen, cykel på onsdag och resten vila. Det funkade riktigt bra! 

Här kommer en liten bildbomb från resan. Och så vill jag bara avsluta med att säga miljoner tack till min pappa för denna grymma resa!😍🙏💕  snart kommer även lite fler recept komma upp! 

Kommentera

