Onlinecoaching 

 

Detta är en av mina onlineklienter. Vi har jobbat ihop i fyra veckor nu och mellan bilderna är det till och med bara tre. Billie-Jean var innan lite orolig för kolhydrater och hade ett negativt förhållande till kalorier överlag. Jag är verkligen så sjukt imponerad över hur hon hållit sig till schemat (då jag bland annat lagt till kolhydrater) och fått en balans i kosten. Hon har fått ett helt annat tänk kring mat och träning. Det har varit så himla roligt att följa och om du är här och läser – jag är såå stolt! Hon har inte bara ändrat sin kropp utan sin syn på kost vilket för mig är det absolut viktigaste.

Framöver hoppas jag att vi kommer jobba igen och att vi har fokus att bygga muskler och bli stark, för jag anar att ett visst intresse för detta har växt på vägen. 😉

Det viktigaste är att först och främst lära känna sin kropp. Börja jobba mot mål och uppnå några av dem. Inte minst för motivationens skull! Därefter kan man höja kaloriintaget och börja bygga muskler. Det finns ingen anledning till att stressa kroppen och det är så fantastiskt vad man kan göra med sin kropp om man har din vilja, Billie-Jean!

Kommentera

